Дем алыш күндөрү көнүгүү жасабай арыктаңыз

Дем алыш күндөрү көнүгүү жасабай арыктаңыз
10-Дек. 2018, Дүйшөмбү, 10:05

Техас университетинин адистери арыктоонун жаңы натыйжалуу жолун ойлоп табышты. Алар дем алыш күндөрү эч нерсе жасабай эле аркытоону сунуштоодо. Бул тууралуу “Molecular Metabolism” кабарлады.

Окумуштуулар адамдар канчалык физикалык аракеттерди жасаса, мээдеги нейрон клеткалары мыкты деңгээлде иштей тургандыгын аныкташты. Мында жалпы көнүгүү жасоо 48 саатты түзөт.

Көрсө, чуркоочу дорожкада бир саат машыгып, аны эки саат сайын кайталоо салмактан арылууга жардам бермекчи. Тагыраак айтканда, мындай машыгуу-адамдардын канындагы сахардын өлчөмүнүн азаюсусуна жардам берет.

Мына ошентип, бешинчи күнү машыгып, дем алыш күндөрү ашыкча салмактан арылсаңыз болот экен. Мунуа адистер ар үч күндө кайталоо айтышты.

Эскертүү: Сайтыбыздагы маалыматтарды колдоноордо, биздин сайтка ссылка көрсөтүүнү унутпаңыздар!