Пробиотикке бай тамак-аштар

Пробиотикке бай тамак-аштар
17-Апр. 2019, Шаршемби, 13:30

Ар бир адамдын ичегисинде миңдеген бактериялар орун алган. Бактериялар “жакшы” жана “жаман” болуп экиге бөлүнөт. Курамы пробиотикке бай тамак-аштар “жакшы” деп аталган бактериялардын курамын толуктайт. Алар организмдеги тамак сиңирүүчү мыкты каражат.

Пробиотик деген эмне? Пробиотик-бул жандуу микро организмдер. Алар диареяны токтотууга жана инфекцияга каршы антибиотик катары колдонулат. Ичеги ооруганда, ич көпкөндө колдонгон жакшы.

Курамы пробиотике бай тамак-аштар:

-Йогурт

-Кефир

-Капуста

-Темпе (ферменттелген продукт Индонезия өлкөсүнө таандык). Учурда бул продукт дүйнө жүзүндө эттин ордун алмаштырган тамак-аш катары белгилүү.

-Мисо (япондордун азыгы)

-Алма уксусу

-Маринаддалган бадыраң

-Сыр ж.б.

Эскертүү: Сайтыбыздагы маалыматтарды колдоноордо, биздин сайтка ссылка көрсөтүүнү унутпаңыздар!
КӨП ОКУЛГАНДАР