Эс алууда бул катачылыкты кетирбегенге аракет кылыңыз!

Эс алууда бул катачылыкты кетирбегенге аракет кылыңыз!
3-Июль 2019, Шаршемби, 11:41

Жыл бою иштеп чарчаган чыгарсыз. Жайкы эс алуу учурун чыдамсыздык менен күткөндөр арбын. А бирок адистер адамдарга бир гана физикалык эс алуу жетиштүү эместигин, ага утурлай мээни жана руханий ички байлыкты дагы эс алдыруу керектигин айтышат.

Колуңуздан телефонду түшүрбөө

Эс алууга чыкканда бир аз болсо дагы, интернет каражаттары жана технологиядан алыстап, мээңизди сергитип алыңыз. Себеби, сиз канчалык интернетке кирип, социалдык тармак менен тыгыз болсоңуз, сиздеги кыжалаттануу көбөйө берет экен.

Убакытты туура бөлүштүрүү

Тоо койнунда, таза абада жана суунун жээгинде досторуңуз менен бир саамга эс алуу дагы, сиздин сергек болушуңузду жардам берет. Ал эле эмес, тоо койнунда жөө басуу стресстен жана депрессиядан арылтат.

Уйку тартибин бузуу

Эс алуу учурунда уйкуну бузуп алуудан этият болуңуз. Өз убагында уктап жатып эс алуу мээнин мыкты иштөөсүн камсыз кылат.

Китеп окуу

Өзүңүздү өнүктүрүү үчүн, кызыктуу психалогиялык китептерди барактап окуп туруңуз. Бул нерсе сиздин ой жүгүртүүңүздү өстүрөт.

Туура тамактануу эрежеси

Эс алууга чыксаңыз дагы сөзсүз түрдө эртең мененки тамакты унутпай жеп турганыңыз, өзүңүздүн ден соолугуңуз үчүн жакшы.

Эскертүү: Сайтыбыздагы маалыматтарды колдоноордо, биздин сайтка ссылка көрсөтүүнү унутпаңыздар!