Жумуш аткарууда аны улам ойлонуп корко берүү жана өзүнө болгон ишенимдин төмөндүгү стрессти күчөтөт. Стресстин күчөйгөнүнөн улам адамдарда: бат чарчоо, нервтенүү, эртең менен уйкудан араң туруу, жалгыз калганды жактырып, ашказан ооруп, табити болбой, аллергиялык оорулар жана ревтамизм ооруларынын пайда болуусуна себеп болот.

Жада калса адамдын психологиясына таасир этип, айрым учурда өзүнө-өзү кол салууга чейин алып барат.

Жашооңузду өзгөртүүчү кадамдар

Жумушта стрессти азайтыш үчүн, убактыңызды үнөмдөп керексиз жумуштарды аткарууга жана керексиз жерлерге баруудан баш тартыңыз.

Өтө сезимтал адамдар менен дос болгондон баш тартыңыз.

Ден соолугуңузга кам көрүңүз. Жумушта олтурганда ордуңуздан туруп, он мүнөт болсо дагы гимнастика жасаганга аракет кылыңыз. Убагында уктап турганга жана убагында туура тамактаныңыз.

Бир жумушту аткарууду сөзсүз аягына чыкканды жана ар бир нерселерди ордуна койгонду адатка айлантыңыз.

Бир күндө өзүңүзгө бираз убакыт болсо да убакыт бөлүңүз, ал деген жок дегенде жарым саат бир саамга ойлоруңузду топтоп, план түзүңүз.

Эгерде өзүңүзгө жакпаган жумуш аткарып жатсаңыз, аны эрте бүтүрүүгө тырышыңыз.

Өзүңүзгө кам көрүп, сулууланып, териңизге кам көрүңүз.

Жашаган жумушуңуздан жана иштеп жаткан ишиңизден ырахат алыңыз.