«Яндекс» өзүнүн медиа-кызматтары үчүн продюсердик борбор курду. Бул тууралуу компаниянын билдирүүсүндө маалымдалган.
Продюсердик борбор «кино өндүрүшүн каржылайт жана тажрыйбалуу түрдө катышат». Ошондой эле, «Яндекс» технологиясын колдонуп, фильмдерди рейтингде алдыга жылдырууга жардам берет.
Буга чейин "Яндекс" өзүнчө медиасервис багытындагы медиа-кызмат компаниясы үчүн: “Яндекс.Музыка”, “Kино Издөө”, “Яндекс.Афиша” жана “Яндекс.Телепроограмма” тармактарына бөлгөн. Алардын жалпы аудиториясы 50 миллиондон ашкан кодонуучу түзөт.