“Аткинс” диетасы

“Аткинс” диетасы
23-Апр. 2019, Шейшемби, 14:40

Атикинс-бул калориясы төмөн болгон диеталардын катарын толуктайт. Диета 1960-жылдары врач кардиолог Роберт Аткинса тарабынан иш жүзүнө ашырылган.

Аталган диетанын башка диеталардан өзгөчөлүгү, калориясы төмөн жана тамактын порциясына чектөө жок болгондугунда.

1.Алгачкы этап эки жумага созулат жана 3-4 килограмм салмак таштоого жардам берет. Бул шартта сиз күнүнө 20 грамм углеводду колдонууну кыскартасыз. Организмге керектүү делген 10-15 грамм углеводдорду жашылчадан аласыз. Бул этапта белокту көп колдонууга туура келет. Аларды сиз балык, тоок, эт жана деңиз тамактарынан ала аласыз. Буга утурлай тамактануу рационуңуздан жаңгак, дан азыктарын, мөмө-жемиштерди жана таттуу булочкаларды алып саласыз.

2.Экинчи этапта организмге керектүү 10-15 грамм углеводду жашылчалардан аласыз. Рационуңузга акырындап жаңгак жана мөмө-жемиштерди толуктай баштайсыз.

3.Диетанын үчүнчү этабында бардык тамак-аштарды аз-аздан колдоно бересиз. Эгерде кайра эле салмак кошуп жатсаңыз, анда биринчи жана экинчи этапты кайталоо керек.

Эскертүү: Сайтыбыздагы маалыматтарды колдоноордо, биздин сайтка ссылка көрсөтүүнү унутпаңыздар!